Zaloguj się | Posty (RSS) | Komentarze (RSS)
Home » Newsy

Limitowana edycja Finlandia® Vodka – Thermo Bottle.

Dodane przez Listopad 25, 2013 – 19:04Komentarzy: 3

Thermo Bottle 1

W listopadzie na rynku pojawiła się limitowana edycja Finlandia® Vodka, dostępna w białej butelce, która przywodzi na myśl misterną, lodową rzeźbę. Nie sama jednak butelka czyni tę limitowaną edycję niezwyczajną. Na opakowaniu znajduje się biała etykieta. Wystarczy jednak włożyć wódkę do zamrażalnika żeby zobaczyć jak jej kolor, wraz z ze spadkiem temperatury, zmienia się w jasnoniebieski. A kiedy na etykiecie pojawiają się renifery, to znak, że wódka osiągnęła optymalną temperaturę: 8⁰ C.

Powszechnie wiadomo, że wódka najlepiej smakuje wówczas, kiedy jest schłodzona – mówi Katarzyna Obuchowicz, Marketing Director w Brown-Forman Polska. Jednak uzyskanie właściwej temperatury nie jest rzeczą prostą. Zapewne nikt z nas nie sprawdza z aptekarską precyzją, ile stopni ma trunek. Teraz, dzięki niezwyczajnej butelce, w której dostępna jest  Finlandia® Vodka, możemy przekonać się, jak smakuje ona w optymalnej temperaturze, bo butelka sama „mówi nam”, kiedy wódka jest gotowa. – dodaje Obuchowicz.

Źródłem smaku Finlandia® Vodka są unikalne składniki oraz innowacyjny proces destylacji. Nowa, limitowana edycja Thermo Bottle, o pojemności 0,7 litra, pojawiła się na rynku w listopadzie. Dostępna jest we wszystkich kanałach dystrybucji.

Więcej informacji na temat Finlandia® Vodka znaleźć można na fanpage’u Finlandia Vodka Polska.

Opracowano na podstawie informacji prasowej producenta.

Komentarzy: 3 »

  • P pisze:

    Powszechnie lub nie, wiadomo że schłodzenie alkoholu powoduje „zabicie” ( spłaszczając temat) smaku. Więc proszę nie mamić odbiorców marketingowym bełkotem od Pani „co ja robię na tym stanowisku” Dyrektor.
    Dodatkowym, interesującym faktem jest robienie z odbiorcy idioty, bo przecież biorąc butelkę do ręki nie wiemy czy jest wystarczająco zimna, chyba że jest to edycja dla sparaliżowanych…umysłowo- wtedy się zgodzę.

    Skoro umieszczacie Państwo na stronie głównej hasło „subiektywnie o miksologii i kulturze barowej” można by sądzić, że chodzi o Wasz subiektywizm, a nie cudzy.

    Pozdrawiam

  • Rafal C. pisze:

    Zdarza się (aczkolwiek coraz rzadziej), że z lenistwa popełniamy materiały prasowe brandów. Zwykle usuwamy co lepsze kawałki, ale musimy zostawić cokolwiek i zawsze z dopiskiem na końcu. W tym wypadku rzeczywiście tekst nie poraża lotnością i sensem.

  • cozakoles pisze:

    Bez przesadyzmu. Wina białe też się chłodzi, a jednak afery nikt nie twierdzi, że przez to zabija się czy też spłaszcza smak. Grunt, żeby wódki nie zmrozić :P

Dodaj komentarz!

Możesz śledzić odpowiedzi dla tego wpisu przez Kanał RSS .Możesz zostawić odpowiedź, lub dodać trackback ze swojej strony.

Dbaj o styl wypowiedzi. Trzymaj sie tematu. Nie spamuj.

*pola wymagane

Linie i paragrafy automatyczne, adres e-mail nigdy nie widoczny. Dozwolony HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentarze są moderowane. Spamowanie komentarzy (reklamowanie innych stron, wpisy nie na temat itp.) może spowodować zablokowanie IP komentującego.

Aby dołączyć zdjęcie lub grafikę do swoich komentarzy, zarejestruj się na stronie Gravatar
(twój Gravatar jest obrazkiem, który podąża za Tobą od strony do strony, pojawiając się przy Twoim podpisie, kiedy na przykład komentujesz lub publikujesz wpis).


7 + jeden =