Zaloguj się | Posty (RSS) | Komentarze (RSS)
Home » Newsy

WYBOROWA, ikona polskiej wódki w nowej butelce!

Dodane przez Czerwiec 25, 2012 – 21:19Komentarzy: 3

Czas na nadrobienie kilku zaległości  spowodowanych (kończącą się już niestety!!!) futbolową fiestą …

Rok 2012 jest szczególnym rokiem, w którym oczy całego świata skierowane są na Polskę. Wyborowa, jedna z najbardziej znanych polskich wódek w kraju i za granicą postanowiła uczcić ten rok wprowadzeniem nowej butelki…

„Nowa butelka wódki Wyborowa inspirowana jest promieniami światła, które przywodzą na myśl podświetlone nocą najznakomitsze budowle, mosty czy stadiony sportowe. Butelka kształtem przypomina kolumnę, ma grube dno i charakterystyczne rzeźbienia. Jak przystało na 100% polską wódkę nowe opakowanie zaprojektowała znana i ceniona grupa polskich designerów.”

Za stworzenie butelki odpowiadają designerzy z Dragon Rouge, a agencją kreatywną pracującą nad re-launchem marki Wyborowa jest LOWE.

- Gdy w 2005 roku zmienialiśmy butelkę wiedzieliśmy, że jest świetna, ale nie spodziewaliśmy się aż takiego sukcesu. Tymczasem, w ciągu trzech lat nasza sprzedaż wzrosła o ponad 350%!. Dziś to zupełnie inny rynek i dlatego nowa butelka musiała być wyjątkowa. Mamy nadzieję, że będzie budziła jeszcze większe pożądanie i zazdrość konkurencji niż poprzednia. Wyborowa jest gotowa aby zdominować segment Premium w Polsce. Naszym zadaniem jest pomóc jej ten cel osiągnąć  – mówi Arkadiusz Dobosz, Marketing Manager Vodka Category, Pernod Ricard Polska.

Jesteśmy ciekawi waszych opinii o nowej „Wyborowej odsłonie”.

R.C.

(materiał opracowany na podstawie informacji prasowej marki)

Komentarzy: 3 »

  • Łukasz W pisze:

    nowa butelka jeszcze ujdzie. ale to ze zabrali korek-kieliszek to im nie wybaczę. jak i wiele osób, z wpisów na FB widzę :)

  • Ana pisze:

    Taaaaaaaka sobie ta nowa butelka ;)

  • Maxi pisze:

    Prawda, Wyborowa jeszcze kilka lat temu była jedną z najpopularniejszych wódek w Polsce. Większość barów, restauracji miała ją jako wódkę housową. Nic więc dziwnego, że ludzie przyzwyczaili się do jej smaku i była najczęściej wybieraną wódką nie tylko w lokalu, ale również w sklepie. Teraz gdy na rynku panuje dużo większa konkurencja, marketingowcy musieli coś wymyślić, aby zachęcić i utrzymać sprzedaż tego alkoholu. Zobaczymy czy nowa butelka im w tym pomoże.

Dodaj komentarz!

Możesz śledzić odpowiedzi dla tego wpisu przez Kanał RSS .Możesz zostawić odpowiedź, lub dodać trackback ze swojej strony.

Dbaj o styl wypowiedzi. Trzymaj sie tematu. Nie spamuj.

*pola wymagane

Linie i paragrafy automatyczne, adres e-mail nigdy nie widoczny. Dozwolony HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentarze są moderowane. Spamowanie komentarzy (reklamowanie innych stron, wpisy nie na temat itp.) może spowodować zablokowanie IP komentującego.

Aby dołączyć zdjęcie lub grafikę do swoich komentarzy, zarejestruj się na stronie Gravatar
(twój Gravatar jest obrazkiem, który podąża za Tobą od strony do strony, pojawiając się przy Twoim podpisie, kiedy na przykład komentujesz lub publikujesz wpis).


sześć × 3 =